Pink Wing Pointer

26 Nisan 2013 Cuma

The Balm- Put A Lid On It

Ta-ta-ta-taaaa!!! Herkes Urban Decay ve Too Faced kullanırken ben tam anlamıyla bir The Balm aşığı olarak bu far bazını aldım. İşte bu Gratis'in güzeller güzeli The Balm standından aldığım yeni far bazımın fotoğrafı.




Aldığım günden beri vaz geçmeden kullanıyorum. Neden mi? Çünkü benim yağlı göz kapaklarımla harika bir uyum içindeler. Bazsız olarak kullandığımda hem farlarım uzun süre durmuyordu hem de sürdüğüm ne kalem, ne keçeli olan kalemlerde kalıcılık sağlayamıyordum ve göz kapaklarımda çizgilenme oluşuyordu. Ve işte benim tam olarak aradığım buydu ve aldım (The Balm'ın mükemmel güzellikte kabının olması da beni cezbetmedi değil).


İşte bu da kanıtı. Gördüğünüz gibi yukarıda ki bazsız, aşağıdaki ise baz kullanarak uygulanmış olanhali. Yukarıdaki kendi rengini ikinci katta bile belli etmiyorken, aşağıda ki bazı kullandığımda tek kat yetiyor. Beğeneceğiniz bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Fiyatına gelirsek de bu şahane ürüne 27 TL ye Gratislerde ki (sadece burada satılıyor) The Balm standından satın alabilirsiniz.

Umarım yardımcı olabilmişimdir. Keyifli günler ve haftasonları dilerim :)

8 yorum:

  1. Yaaa bebeğimmmm :))) Gelsin artık şu annelerr günüüüü :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzum ya gelsin daha almak istediğim çok şey var The Balm'dan :D

      Sil
  2. benim de aklımdaydı bu baz ama birileri yazsa da okusam önce diye bekliyordum :) anneler gününde indirime girerse denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim buna, o zaman iyi ki yazmışım :) Bence kesinlikle denemelisin ben çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil
  4. harikaaaa yaaahuuu :)) the balm aşığı olarak buna bayıldım :) yarın katalog yenilenecek Gratise gideceğim :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet gerçekten de harika :) Ben de bayıldım. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Ayy bende gecen bakmaya gittim ama sinir olup ciktim . Bir sey bilmeyen bir de ukala gorevlileri dikiyorlar oraya insanin sinirleri hopluyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yerdeler! Aptallar ya çok sinirlerini bozuyorlar insanın.

      Sil